Saturday 12 September 2015

Plastic Bulk Containers for Food Processing

Plastic Bulk Containers for Food Processing

Plastic intermediate bulk containers (IBC) are very popular around the world for food processing and related industries. The pallet boxes offer clear advantages of efficient volume materials handling, food grade containers and very long life.

Plastic 2 go Indonesia bulk containers last for 50 years for higher return when you buy or on rental basis can start from only USD$0.26/box/day which helps with the operation cash flow.

In this video P2G present the endless possibilities for the food processing industry to take advantage of these unique pallet containers and heavy duty plastic pallets for a range of applications such as beef
processing, carrots handling, potatoes sorting, tomatoes, broccoli, melons, fish, ice, waste handling, recycling, transport, apples, cheese handling and more.

Plastic bulk containers makes the food processing faster, automated, more hygiene, easier to handle and very fast to transport. The pallet box consists of a pallet, container and racking system all in one so it simplifies the logistics process.

We are the only company in Jakarta that offers these durable plastic bulk containers in Jakarta for rent and sale!

Contact our logistics consultants for free integration advice or select the right bulk container for your needs from our huge range here:

Wadah Massal Plastik untuk Pengolahan Makanan

Plastik kontainer besar (IBC) sangat populer di seluruh dunia untuk pengolahan makanan dan industri terkait. Kotak palet menawarkan keuntungan yang jelas dari efisien bahan Volume penanganan, wadah food grade dan kehidupan yang sangat panjang.

Plastic 2 go Indonesia kontainer besar terakhir selama 50 tahun untuk pengembalian yang lebih tinggi ketika Anda membeli atau secara sewa bisa mulai dari hanya USD$0.26 / box / hari yang membantu dengan arus kas operasi.

Dalam video ini P2G menyajikan kemungkinan yang tak terbatas untuk industri pengolahan makanan untuk mengambil keuntungan dari wadah palet unik dan palet plastik tugas berat untuk berbagai aplikasi seperti pengolahan daging sapi, wortel penanganan, kentang menyortir, tomat, brokoli, melon, ikan,
es, penanganan limbah, daur ulang, transportasi, apel, keju penanganan dan banyak lagi.

Kontainer besar plastik membuat pengolahan makanan cepat, otomatis, lebih higienis, lebih mudah untuk menangani dan sangat cepat untuk mengangkut. Kotak pallet terdiri dari pallet, kontainer dan sistem racking semua dalam satu sehingga menyederhanakan proses logistik.

Kami adalah satu-satunya perusahaan di Jakarta yang menawarkan ini tahan lama plastik kontainer besar di Jakarta untuk sewa dan penjualan!

Hubungi konsultan logistik kami untuk saran integrasi gratis atau pilih wadah massal yang tepat untuk kebutuhan Anda dari berbagai besar kami di sini:

No comments:

Post a Comment