Saturday 12 September 2015

Folding Vented Plastic Crate C2GP6421FV

Folding Vented Plastic Crate C2GP6421FV

42 liters folding (collapsible) vented plastic crate for ISO and Euro return packaging systems. This unique plastic container is made of PP for long life and better return on investment!

Plastic 2 go Indonesia rent and sell this plastic box in Jakarta for companies who are looking to improve their logistic and transport systems. P2G container is UV radiation resistant, guaranteed long life color intensity, sturdy, food safe and very strong.

We now rent in Indonesia the C2GP6421FV folding vented plastic crate for USD$0.02/day so you can save a great deal on your warehouse and materials handling costs. This box container has a 1 : 5.5 return ratio so for every 5.5 trucks of delivery of full crates you only need 1 truck to return the empty containers.

An ideal solution for fresh produce, this plastic container is suitable for fruits and vegetables such as tomatoes, bananas, mango, avocado, broccoli, celery, chili pepper, lime, oranges, mandarins and apples. Let’s keep them fresh.. Extend the shelf life of your produce and improve your reputation with packaging that allows your products to breath well in transit and save on cold room and ripening costs.

This crate is also very popular with handling of other items that you want to see through and keep the container lightweight such as detergents, spare parts, electronic industry, automotive, transport, logistics, food and more.

Returnable packaging system means you do not have to buy cartons for the next 20 years! How much will that save you?

P2G plastic crates are strong and durable like this container that can carry 20 kg dynamic load and 400 kg static load or 20 boxes on top of each other. We can insert RFID to each container box for better
tracking, recording and inventory management system.

Contact one of our logistics consultant to help you choose from our huge range of plastic crates or visit our website by clicking here:

Lipat Vented Plastik Crate C2GP6421FV

42 liter lipat (dilipat) vented peti plastik untuk sistem kemasan pulang ISO dan Euro. Wadah ini plastik yang unik terbuat dari PP untuk hidup panjang dan laba atas investasi!

Plastic 2 go Indonesia sewa dan menjual kotak plastik ini di Jakarta bagi perusahaan yang mencari untuk meningkatkan logistik dan transportasi sistem mereka. P2G kontainer adalah radiasi UV tahan, intensitas warna umur panjang dijamin, kokoh, makanan yang aman dan sangat kuat.

Kami sekarang menyewa di Indonesia C2GP6421FV lipat vented peti plastik untuk USD $ 0.02 / hari sehingga Anda dapat menyimpan banyak pada gudang dan bahan penanganan biaya. Wadah kotak ini memiliki rasio 1: 5.5 pulang sehingga untuk setiap 5.5 truk pengiriman peti penuh Anda hanya perlu 1 truk untuk mengembalikan kontainer kosong.

Solusi ideal untuk produk segar, wadah plastik ini sangat cocok untuk buah-buahan dan sayuran seperti tomat, pisang, mangga, alpukat, brokoli, seledri, cabai, jeruk nipis, jeruk, jeruk dan apel. Mari kita tetap segar .. Memperpanjang masa simpan produk Anda dan meningkatkan reputasi Anda dengan kemasan yang memungkinkan produk Anda untuk napas dengan baik di transit dan menghemat ruang dingin dan biaya pematangan.

Peti ini juga sangat populer dengan penanganan barang-barang lain yang ingin Anda lihat melalui dan menjaga wadah ringan seperti deterjen, suku cadang, industri elektronik, otomotif, transportasi, logistik, makanan dan banyak lagi.

Sistem kemasan dikembalikan berarti Anda tidak perlu membeli karton untuk 20 tahun ke depan! Berapa banyak yang akan menyelamatkan Anda?

P2G krat plastik kuat dan tahan lama seperti wadah ini yang dapat membawa 20 kg beban dinamis dan 400 kg beban statis atau 20 kotak di atas satu sama lain. Kami dapat memasukkan RFID untuk setiap kotak kontainer untuk pelacakan, pencatatan dan manajemen persediaan sistem yang lebih baik.

Hubungi salah satu logistik kami konsultan untuk membantu Anda memilih dari berbagai besar kami krat plastik atau kunjungi website kami dengan mengklik di sini:

No comments:

Post a Comment