Friday 11 September 2015

Plastic bulk container for the fishing industry

Plastic bulk container for the fishing industry – Video

Plastic intermediate bulk container (IBC) for the fishing industry is an ideal pallet box for fish processing, ice handling and waste disposal.

The B2GD1210AS solid bulk bin is in action in this video saving hundreds of workers and handling the freezing conditions with ease. This container can carry 900 kg dynamic load, 5,000 kg static load and stack 8 boxes high and last for 50 years!

Plastic 2 go Indonesia rent and sell these sturdy boxes in Jakarta. This is the best plastic bulk container in the world that is unique by design, hygienic, no dirt traps and ideal for meat processing such as fish,
beef, chicken, pork and more. Made from virgin HDPE in structural foam injection moulding technology to add extra impact resistance and provide flexural strength like no others.

P2G offer this strong pallet container in solid and vented forms to suit many industries such as fresh fruits and vegetables, raw materials, rubber, packaging, automotive, electronics, waste removal, detergents, toys, transport, logistics, removals, parts, metal stamping and many more.

For full specifications and more information on this pallecon please click here:



Kontainer massal plastik untuk industri perikanan - Video

Plastik wadah curah intermediate (IBC) untuk industri perikanan adalah kotak palet yang ideal untuk pengolahan ikan, penanganan es dan pembuangan limbah.

The B2GD1210AS bin massal padat beraksi dalam video ini menyimpan ratusan pekerja dan menangani kondisi beku dengan mudah. Wadah ini dapat membawa 900 kg beban dinamis, 5.000 kg beban statis dan tumpukan 8 kotak yang tinggi dan berlangsung selama 50 tahun!

Plastic 2 go Indonesia sewa dan menjual kotak-kotak kokoh di Jakarta. Ini adalah yang terbaik plastik wadah massal di dunia yang unik dengan desain, higienis, tidak ada kotoran perangkap dan ideal untuk pengolahan daging seperti ikan, daging sapi, ayam, babi dan banyak lagi. Terbuat dari HDPE perawan di busa struktural teknologi cetak injeksi untuk menambah ketahanan dampak tambahan dan memberikan kekuatan lentur seperti tidak ada orang lain.

P2G menawarkan wadah palet yang kuat ini dalam bentuk padat dan vented sesuai banyak industri seperti buah-buahan segar dan sayuran, bahan baku, karet, kemasan, otomotif, elektronik, pembuangan sampah, deterjen, mainan, transportasi, logistik, kepindahan, bagian, logam stamping dan masih
banyak lagi.

Untuk spesifikasi lengkap dan informasi lebih lanjut tentang pallecon ini silahkan klik di sini:


No comments:

Post a Comment